Duntäcke<3

Ska dra mig till sängen nu, har precis gjort i ordning mig för natten. Är hur trött som helst och vill bara krypa ner i min goa varma säng med mitt underbara duntäcke=) hihi... Men innan jag dra så skulle jag gärna vilja veta vad ni tyckte om finalisterna i dagens melodifestival??=) Själv tyckte jag att Malena Ernman va jätte grym, tycker om såna låtar. Men Agnes där imot vet jag inte riktigt, nja.. var inte så förtjust i den låten hade heldre viljat se Sarah Dawn Finer till final med Malena Ernman.=) Vad tycker ni? tyckte ni de va bra låtar som gick vidare? var de rätt eller fel? isåfall varför?
Nu ska jag gå till sängs så ni får ha de så bra..=) Sov gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0