Har ingen ork kvar.!!!

Förlåt för den dåliga uppdateringen, tänkte att jag skulle slänga in ett litet inlägg nu innan jag drar mig till sängen. Känner mig så arg, ledsen, besviken och utnyttjad därför känner jag att jag behöver skriva av mig lite just nu. Jag är såå jävla trött på människor som bara anväder mig som en jävla psykolog eller någon jävla leksak. Jag är fan bara en människa med lika många problem som ni har, och visst jag tycker om att finnas där för folk och lyssna och stötta dom när dom behöver hjälp, men när de går över gränsen och jag börjar känna mig utnyttjad m.m.. då får jag fan nog, jag orkar inte med detta längre. Har nog med problem som de är och jag behöver inte mer. Jag orkar inte. Jag försöker att överleva varje dag med de funkar inte när ni håller på att trycka ner mig hela tiden. Hädanefter låt mig vara. Jag har fått nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0