Noncha & Sara! tack för att ni gjorde min dag bättre<3


Ska snart gå och lägga mig, är sjukt trött. Sov så otroligt dåligt inatt så ska börja göra mig i ordning för natten.
Idag har jag varit med min underbara Fiona=) hihi.. Dagen började juh med utvecklingsamtal 10:40 och sen ville jag inte åka hem så jag stack ner till IV och där satt juh Noncha vid datorn.. haha hur söt är inte hon då, alla va juh lediga idag men de visste inte hon så hon kom vid 10 tiden till skolan.. Så underbar e hon hahah. Så där nere satt jag med henne tills Fiona kom vid 2 typ. Sen gick vi 2 till kungsmässan och gick runt där hur jävla länge som helst, haha.. Men de är alltid lika mysigt att vara med min vackra Fiona..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0