På väg att bli sjuk?

Fan håller på att bli sjuk typ. Nyser och snorar som fan, inte roligt =( men som tur är så e man juh ledig imorgon från skolan, har studiedag. Så imon har jag tänkt mig att jag ska följa med min lillasyster till skolan och hälsa på min kära lärare som jag hade när jag gick i Kullavikskolan, de va ett tag sen jag var där nere nu, plus att Helenas lärare är juh fan gravid så jag måste få se bebismagen;) haha.. 
Nu ska jag göra mig ett gott varmt vanilj te och bara sitt och njuta framför datorn min. Tänker nog titta på någon bra film =)

Kommentarer
Postat av: angelica - en annorlunda ung mamma blogg.

det är ingen fara alls:)

2009-03-08 @ 22:25:37
URL: http://enkarlekssaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0