Såååå Söt=)


Jag har varit riktigt seg idag, trött som fan och mensvärk som bara den.=( Idag blev det en kort skolandag. Tog juh lite sovmorgon p.g.a att jag inte hade sovit så bra och mådde inte alls bra i morse, så jag kom till skolan innan matten började 11:30 och sen va de datakunskap och våran älskade Stefan har kommit tillbaka nu.=D Jippi.. och efter den lektionen så slutade vi. Egentligen så skulle vi ha mentorstid men de blev inte av för att några i klassen skulle fortsätta med matte prov. Vi slutade alltså halv 1 typ och sen frågade Kajsa mig om jag skulle ta bussen som gick klockan 5 från skolan och de tänkte jag att de kan jag säkert göra eftersom jag brukar juh vara kvar i skolan för att plugga, men idag pallade jag inte vänta så länge har mått riktigt dåligt idag så jag stack typ innan 4 orkade inte vänta mer.. =( Tänkte iallafall dra mig till sängen snart är svin trött och börjar juh så tidigt imorgon..=( Men ni får ha de så bra.. =)

Kommentarer
Postat av: ♥UNG MAMMA♥ ♥UNG MAMMA♥

MEN GUUUUD SÅ SÖT!!!

OCH VILKEN FIN BLOGG DESIGN DU HADE!



TREVLIG DAG!

♥ UNG MAMMA

www.gotteochvi.com

2009-03-19 @ 10:40:10
URL: http://www.gotteochvi.com
Postat av: Ida UNG MAMMA

algot är nsart 6 månader gammal!



trevlig kväll!

♥ UNG MAMMA

www.gotteochvi.com

2009-03-19 @ 17:30:24
URL: http://www.gotteochvi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0