Sjuk?


Det har inte blivit så mycket skrivande idag, eller de har inte blivit något alls rättare sagt. Har mått ganska väldigt dåligt idag så jag har legat i soffan hela dagen, har varit uppe och spyt inatt och gjort andra saker..;) haha.. så jag har inte haft någon ork att sätta mig vid datorn och skriva, men tänkte jag kunde slänga in ett inlägg nu när jag mår hyfsat okej. Får se hur jag mår vid kvällen, hoppas att de går över så att jag kan gå till skolan imorgon. Har juh äntligen slutat att gå på schema nu och då vill jag juh inte sabba skolan de första jag gör..=( Får se om jag slänger in ett litet inlägg mot kvällen innan jag lägger mig, annars får ni ha de så bra.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0