Fredag den 13:e


Hallå alla underbara läsare..=) mår ganska okej idag, eller har varit lite nere idag till jag fick snacka av mig lite med vissa människor, bland annat min kära Linn, som alltid får mig på bra humör och som får mig att le hihi... hon finns alltid där när man behöver henne hon är en bra vän och såna personer behöver jag i mitt liv, inga jäkla falska personer som kallar sig vara min "vän". NOT... Iallafall, kom hem för typ 2 timmar sen eller något, pallade inte dra mig hem igen, och plus att jag får så mycket mer gjort i skolan när jag stanar kvar där efteråt. Annars blir de bara att jag sitter här framför datorn eller gör något annat värdelöst när jag egentligen behöver jobba. Men nu ska jag dra mig neråt till tv där familjen sitter,  för nu har let's dance börjat igen.. hihi..=) men vi hörs lite senare. Ha de bra så länge.. förresten ni glömmer väl inte att de är fredag den 13:e idag.. så va rädd om er;) haha

Kommentarer
Postat av: Linn

Älskar dig vännen (:

2009-03-14 @ 04:23:39
Postat av: Jag!

Älskar dig me Linn <3 =)

2009-03-14 @ 18:44:34
URL: http://blackblackangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0