Varmt bad och värmedyna<3


Har precis tagit mig ett varmt bad, min mens är på G nu och har såå fruktansvärt ont i magen. De gör såå ont att de värker enda ut i mina lår=( så jag ska snart ner och värma min älskade värmedyna, utan den hade jag fan inte klarat av den hemska veckan som kommer en gång i månadern..=P
Iallafall såg på min blogg innan jag hoppade in i badet att jag skriver ganska personliga saker här i denna bloggen.. hehe.. Är inte meningen att skriva de och att folk typ ska tycka synd om mig=S utan när jag känner mig nere och ledsen så skriver jag av mig här på bloggen och jag mår faktiskt hyfsat bättre då. När man har blivit sårad ett antal gånger så har man kanske väldigt svårt att lita på folk. Så jag har inte så många personer i mitt liv som jag kan snacka med om hur jag mår och som jag verkligen litar på, och då blir det att jag sitter här och skriver istället hur jag mår m.m...
Ska ner och värma min älsklings dyna nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0