Det är något som inte stämmer!


Idag har jag varit hemma från skolan. Har sovit så fruktansvärt dåligt inatt eller jag kan juh inte påstå att jag direkt har sovit något. För någon sömn fick jag inte inatt iallafall, vet inte riktigt varför. Sov kanske en halv timme på hela den här natten. På morgonen när alarmet på mobilen ringde vid halv 7 så märkte jag inte änns att jag råkade stängt av alarmet sen. Var såå trött imorse så jag visste inte vad jag skulle ta mig till.. hehe. Jag låg i min säng och tänkte att jag orkar inte pallra mig iväg till skolan idag när jag inte har fått någon sömn och eftersom att jag har så ont i mitt knä så har jag ingen matlust längre, så igår hade jag bara ätit en macka på morgonen. Så jag mådde inte så bra imorse. När jag tog upp ena armen blev jag helt slut i kroppen och andfådd. Så jag kunde inte resa mig upp ur sängen och sjukanmäla mig. Men efter några timmars sömn så pallrade jag mig faktiskt ner till köket och tog en macka och saft plus en banan. Så nu mår jag iallafall lite bättre än vad jag gjorde imorse är bara sjukt trött nu, men jag tänker inte lägga mig och vila nu för då somnar jag aldrig i kväll. Skolan hoppas jag det blir för mig imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0