Efterlängtande mensen.


Förlår för den dåliga uppdateringen. Har inte orkar skriva något. =P
Iallafall min efterlängtande mens kom idag efter 1 vecka försenad, så denna vecka som kommer fram över nu kommer vara ett helvete för mig. Fan. Inte nog med att man redan mår skit utan då kommer mensjäveln också. Skit samma det är sånt vi tjejer får leva med TYVÄRR. Imorgon ska jag iväg och röntga mitt knä igen och se vad det är för fel på knät. Hoppas dom får reda på vad det är för fel, orkar inte gå runt med dessa jävla krykorna mer dom gör att jag blir sjuk trött och seg. hehe.. så just nu håller jag på att somna här;) hehe... ska nog lägga mig i soffan och bara vila en stun nu, vi hörs.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0