Torsdag!


Har varit en väldigt jobbig dag idag faktiskt. Mitt knä slutar juh aldrig jävlas med mig, missade mitt engelska prov idag bara för mitt knä. Mår juh så otroligt dåligt på morgonen bara för att när jag sover så råkar jag lägga mig på det knät jag har ont i. Så jag har varit riktigt nere idag bara för att jag missade de. Jag vet att många tycker och säger att jag inte kan 

skylla på mitt knä varje gång och det vet jag att jag inte kan göra. Det är inte ursäkt men det är en förklaring iallafall;) Sååååå nu har jag klagat tillräckligt mycket för idag känner jag, =Phehe.. får tänka positiva tankar och vara positiv nu fick faktiskt 2 goda nyheter idag så dom 2 grejerna får jag se fram i mot. =) Nu har jag iallafall suttit och förberett mig för svenskan imorgon, ska skriva en bokanalys. =) jag hoppas det går bra. Nu ska jag ner i duschen en snabbis innan jag drar mig till sängen =) Ni får ha det så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0