Mys<3


Har haft en liten familje dag idag..=) har varit iväg och köpt nya skor till mig och min stora syster. Hon var juh tvungen att ha några till sin kläning som hon ska ha på sin bal, och när vi ändå var iväg och skulle köpa skor till henne så köpte vi 2 par skor till mig, eftersom att jag inte kan gå i klackskor pågrund av mitt knä så fick jag köpa ett par som jag kan gå i med mitt knä. Förresten jag var och röntga mitt knä i onsdags. Var skit hemskt, fick åka in i en jävla sak typ och det var juh så trångt och jag klarar inte av att vara i trånga utrymmen så jag höll på att få panik typ. Men som tur va så åkte inte hela jag in utan huvudet var utanför typ..=P lite svårt att förklara men skit samma. Den jävla maskinen lät juh som fan så jag fick ha på mig hörlurar med radio i..=P haha... så nu väntar jag bara på svar från läkaren vad det är för fel på mitt knä. Hade fruktansvärt ont när jag var ute och gick idag och provade skor, fan asså, när jag kom hem var jag helt slut pågrund av smärtan. =( men nu ska jag dra mig ner till min familj och tjöta och mysa med dom=) Ni får ha en trevlig fredags kväll=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0