Vad gör man?


Hela tiden gör jag det bästa jag kan i skolan. Jag försöker verkligen men det går bara inte. Nästan varje dag får jag hör antingen att jag är lat, slapp som inte orkar göra någonting eller helt enkelt bara helt jävla värdelös. Mina dagar är alltid fyllda av depression , ångest, oro och ensamhet. Ingen förstår hur jag kämpar varje dag. Mina nätter har blivit mer och mer sömnlösa nätter. Ligger ofta vaken på kvällarna och tänker på hur otroligt värdelös jag är och vad jag äns göra här på jorden. Jag gör ändå ingen nytta.

Det värsta är avundsjuka jag känner något inorm speciellt när jag sitter inne på lektionen när jag vet att alla mina klasskompisar har bra betyg, jag vill vara en av dom. Jag får ofta höra av mina föräldrar hur bra mina syskon är i skolan och hur dom kämpar. Det värsta är att dom vet inte hur mycket smärtan i mig ökar då. Om dom bara visste hur mycket jag kämpar för att klara av livet och att jag inte kan hjälpa mitt beteende. Jag vill inte ta mitt liv. Men jag har inga begränsningar längre, jag har tappar kontrollen totalt. 
Trackback
RSS 2.0