Tar bort smärtan inom mig!


Spenderade hela min söndag igår på sjukhuset med min mamma. Inte så roligt, vaknade upp av att mamma ville att jag skulle snacka med dom på sjukvårdsupplysningen och hon tanten tyckte att vi skulle åka iväg, och det gjorde vi. Åkte först till kungsbacka akuten typ var det va..=P och han som tittade på mitt knä där tyckte att vi skulle åka till Varberg med än gång, just för att jag inte kan sträcka ut benet helt. Så det blev en sväng ner till Varbergs sjukhus med Taxi och där fick vi vänta i en evighet tills det var min tur, det hade juh hänt en olycka vid Ullared. Jag passade på att sova en stund medans vi väntade. Lite innan 12 på natten kom läkaren in och tittade på mitt knä, och han tyckte att knät inte såg så bra ut och bestämde att jag skulle komma tillbaka ditt antagligen på onsdag, för att röngta knät. Jag var inte hemma fören vid 2 inatt och jag var juh tvungen att duscha och jag hade juh fått en tablett av läkaren som gjorde att jag va helt väck, men jag mådde jätte bra, inte nog med att smärtan i knät försvann utan smärtan som jag bär på inom mig försvann också, det va riktigt underbart. Läkaren var jätte snäll och trevlig..=) och han har gjort så att jag ska få åka Taxi till och från skolan, så det va bra iallafall. Fast han sa att han inte tyckte att jag skulle vara med på teatern som vi ska ha imorgon, vi ska ha premiär och kommer inte kunna vara med på den nu..=( men som tur är så har dom hittat en ersättare, så jag inte behöver oroa mig för det.. Ändå jävligt jobbigt, har sätt fram imott detta hur länge som helst..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0