Gå om 1 år!


Var hos sjukgymnasten idag och trända upp mitt knä som är lite otränat. Brände 10 kalorier på 5 minuter, när jag satt och cyklade..=P är jag inte duktig eller? ;) hahahaha... Ska ditt på måndag igen, får då se om det har blivit någon förbättring för jag ska sitta och göra 2 övningar här hemma så att jag får i gång knät för fan, så att det blir bra någon jävla gång. Annars har väl dagen varit i stort sätt piss åt helvete. Vi bestämde på mötet som jag hade idag att jag ska gå om 1:an... det är väl bra på många sätt, men just nu kan jag inte se dom positiva sakerna med det. Det har varit jävligt svårt för mig att komma in i denna klassen som jag går i nu, och jag känner fortfarande att jag har lite svårt att komma in. Det blir väl så när man kommer in i en klass 1 månad efter alla andra. Men nu när jag äntligen har skaffat mig ett par underbara vänner i den klassen, så byter jag. Det blir juh nu att jag får försöka "passa in" i den klassen som jag kommer att komma i. Men det är ändå inte det värsta utan det är att man känner sig sååå himla värdelös och kass som fan. Men får se hur det blir.. Jag hoppas det blir bra iallafall. Om inte så hoppar jag fan av skolan, pallar fan inte mer då. Men nu ska jag dra mig ner och äta något, kom juh nästan precis hem från sjukgymnasten och har inte ätit på hela dagen. Ha det så bra så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0