I'm in pain=(


Tog spruta idag för svinskiten, och de gjorde så fruktansvärt ont. Har ont nu med, kan inte röra min vänstar arm utan jag måste ta hjälp med höger handen.=( Jag var otroligt rädd när jag skulle ta den, vet inte riktigt varför. Kanske beror på att jag tuppade av sist jag skulle ta en spruta. Så på senaste tiden har jag blivit riktig nojig när det gäller att ta sprutor. Vet faktiskt inte varför, för jag menar smärtan är jag inte rädd för den klarar jag av. De lilla sticket som man får när man tar en spruta är ingenting i jämfört med den smärtan som jag bär på inom mig. Så jag fattar inte varför jag blir rädd och spänner mig varje gång. Skolsystern sa till mig 3 gånger att "SLAPPNA AV"...=P men de gick bara inte.

Nu ska jag göra mig iordning för natten och sova. Får se hur mycket sömn jag får inatt, för de gör verkligen grisont i armen=( Hoppas ni får en bra sömn inatt.
Godnatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0