Inget internet på 1 vecka=P


Ojj, nu var de ett tag sedan jag bloggade. Har inte kunnat vara inne på internet, tack vara våra kära grannar som bor lite längre bort. Dom hade inget vatten så dom var tvugna att gräva, och dom kom åt en kabel såå alla i vår lägenhet har värken haft tillgång till telefon eller internet. Suck. Men nu efter 1 vecka så har de ordnat sig.=) så nu är Vicke glad igen.. hehe.

Idag hade vi engelska prov, gick jäkligt bra faktiskt. Är riktigt nöjd. Och på torsdag ska alla 1:or ta spruta för svinskiten. Usch..=( Irma får sitta och hålla mig i handen när jag ska ta den.. hehe... Orkar inte skriva såå mycket just nu, är sjukt trött och fryser som bara den. Såå just nu vill jag bara lägga mig i min goa sköna säng..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0