Lov=)


Tråkigt att Nicklas fick lämna idol ikväll. Fan man blir lite irriterad när de finns såå många andra som faktiskt är sååå otroligt förjävla kassa. Asså de finns en del som inte äns förtjänar att vara kvar i idol. Usch, tycker inte om att titta på såna program för jag blir bara irriterad. De är inte rättvist att dom som faktiskt KAN sjung åker ut. Nog om de.=P

Hela nästa vecka blir de ingen skola, eftersom vi har lov=) Tråkigt med ändå otroligt skönt. Nu kan jag ligga och vila eftersom jag har fått min mens och brukar alltid må så otroligt dåligt och är alltid såå trött. Så de känns väldigt skönt att man är ledig en hel vecka då=) underbart.
Under lovet nu såå har jag tänkt att jag ska ägna en del åt att bara ligga och läsa eftersom att man ska ha läst ut boken veckan efter lovet och då kan jag allt passa på att läsa när jag ändå är ledig och har tid. Dessutom har jag inget emot att läsa en del på lovet eftersom jag älskar den boken jag läser.
Som jag skrev innan så har jag juh min mens nu, och jag har otroligt ont överallt i kroppen. Så nu känner jag bara för att lägga mig i min goa och varma säng och bara njuta till någon skön musik och med min värmedyna så klart.. hihi..=)
Ni får ha en bra natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0