!!


Har varit en skön men slapp dag idag. Skönt att de finns helg då man är ledig från skolan och all stress såå man bara kan ta de lungt och vila ut och bara kunna vara för sig själv. Underbart när såna dagar finns. Har tittat på fotbollen med familjen. Eftersom jag fryser så otroligt mycket just nu så funderar jag på att lägga mig i min goa varma nybäddade säng.
I svenskan så håller vi på och läsa en bok och skriver en novell. Jag hade väldigt svårt att hitta en bra bok som jag gillad. Men i fredags hittade jag en bok, eller jag hittade två böcker till och med som jag blev väldigt intresserad av. Ena boken ska jag läsa i svenskan och den andra boken läser jag för skoj skull eftersom den boken inte va en skönlitteratur så kunde jag inte läsa den i svenskan, så jag fick ta en annan som också verkar vara grymt bra. Så nu funderar jag på att bädda ner mig i sängen och läsa min bok som jag håller på att läsa.=)
Hoppas ni får en fortsatt trevlig lördagkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0