Finally =D


Äntligen har jag hittat en bok som verkar vara otroligt bra. Har haft några veckor på mig att hitta en bok, men har inte riktigt funnit den "rätta" för mig.. hehe. Hade 2 böcker som jag hade lånat, men de kom jag aldrig in i och då va de juh inte roligt att äns försöka läsa den. Men idag så tänkte jag att nu MÅSTE jag hitta en bok, för nästa vecka är de lov och veckan där på såå ska man ha läst klart boken. Så jag gick till biblioteket och frågade en bibliotekarie och hjälp att hitta en bra roman, och då gav hon mig en bok som hon själv har läst och som ska vara den bästa ungdomsroman genom tiderna typ. Fastnade för den ganska fort och nu har jag en hel del att göra på lovet, för den är ganska tjock. =P men de kommer nog gå bra eftersom den verkar så bra.=) Iallafall boken heter "Shoo len".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0