Strömstad.



Idag va jag med pappsen i Strömstad. De tog ett bra tag innan vi va fram ungefär 2 timmar, men de va såå otroligt vackert att åka i lastbilen och bara titta ut över naturen och se alla fina färger träden hade. Vi hade underbart väder, såå de blev en vacker åktur.=) Riktigt mysigt.
När vi hade ställt lastbilen uppe i Angered och åkte i våran egna bil hem såå va jag såå otroligt trött, hörde att pappa snackade med mig medan jag hade ögonen stängda, och allt jag gav honom var bara ett "MM" =P Hehe, såå de va lite skönt att komma hem. Men en mysig dag har jag haft med pappsen min, och de kommer flera gånger, för ditt måste jag bara åka igen. Dom hade såå snygga väskor, jag är juh galen i väskor, såå pappa fick nästan dra mig ut ur affären=P Hittade jätte massa coola och fina saker. Men jag hann inte köpa något idag, eftersom vi var tvungna att åka vidare. Men när pappa va färdig och hade lastat klart de sista grejerna såå gick vi faktiskt in i en affär för vi skulle se om vi hittade någon mössa till min lillasyster, så hittade jag faktiskt ett par solglasögon. Jag säger bara ÄNTLIGEN. Har letat som en jävla galning hela sommaren men hittade fan inga som jag tyckte om. Men nu äntligen hittade jag ett par.=) Yes. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0