I'm alive=)


Har varit väldigt dålig på att uppdatera här i bloggen. Men har inte orkat. De har varit en sån period för mig då allt bara känns så jobbigt och allt är bara skit. Den perioden kommer och går. Iallafall i lördags var jag i Onsala på tjejmiddag med mina underbara flickvänner..=) va riktigt mysigt och roligt. Vi såg på filmen "Män som hatar kvinnor" den va riktigt bra men de fanns vissa scener i den som jag inte klarade av att se på, usch mår illa när sånt händer. Igår va jag såå himla trött såå jag bara tog de lungt och slappade här hemma..=) och idag va jag hemma från skolan, hade såå ont i magen i morse. Men imorgon ska jag dra mig till skolan och träffa min underbara klass=) hihi.. Iallafall tänkte bara skriva här i blogg såå att ni vet att jag lever än så länge ;) hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0