Övningskör=)


Godkväll alla=)
Idag har de varit en väldigt skönt och bra dag. Har varit iväg med min lillasyster och mamma hela dagen. Va först i kungsmässan för att köpa en väska till lillsyrran som hon ska ha i skolan. Så nu slipper man äntligen se hennes böcker och papper ÖVERALLT=P hehe.. När vi va där i väskaffären såå hittade jag sååå klart en väska till mig också. Är verkligen helt jävla galen i väskor och smycken har även blivit helt galen i skor.=P hehe.. Men blev jäkligt nöjd med den väskan eftersom att min andra va sönder och fick låna min storasysters väska så länge till skolan men den va såå otroligt stor såå den orkade jag inte med såå nu gick jag en egen väska=) hihi..
Sen när vi hade fått var sin väska såå gick vi runt lite i kunsmässan, när vi va inne i kicks såå badade jag och lillsyrran i parfym.. hahaha... Sen stängde juh alla affärer såå då åkte vi vidare till kyrkogården för att sätta fina blommer på graven.. och när vi ändå va där fick jag övningsköra också. Mamma tyckte att jag va jätte duktig. Hihi. Så vi kom väl hem för 2 timmar sen typ och nu ska vi gotta oss i soffan framför tv här hemma. Så ni får ha en underbar lördagkväll=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0