Jag mår juh inte bättre för att någon har de värre.


Blir jävligt trött på folk. Nu har dessa jävla finnarna kommit tillbaka i ansiktet så jag ser ut som fan och mår inte alls bara av de. Och då ska de alltid finnas folk som ska kommentera. Typ "de där är väl ingenting? Tänk på dom som har de ännu värre. Du ska vara glad att du inte har ärr som vissa andra har"
Men va fan, Visst de finns människor som har det ännu "värre" nu och som faktiskt får massa ärr i ansiktet. Men jag mår juh inte bättre för de. Dom finnarna och såren jag har i ansiktet blir juh inte mindre bara för att de finns såna som får massa ärr i ansiktet. Bara för att jag inte har ärr såå blir de juh inte mindre jobbigt för mig, jag mår juh fortfarande pisss av att få gå runt med såna här jävla skit i ansiktet. Inte någ med att dom syns som fan, de gör juh såå otroligt ont i ansiktet också. De svider juh.=(
Jag vet att de inte är något att bli sur för och de är jag inte, men de är jävligt frustrerande när man får höra sånt hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Harriet [phergon]

Ja, och så sägs det samtidigt att man inte ska jämföra sig med andra.

2009-09-21 @ 23:19:54
URL: http://phergon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0