Jag vill inte ha de såå här.


De har varit en bra dag idag fast slapp som fan. Alla estet 1:or hade juh samhällskunsakp hela dagen idag och eftersom jag inte har samhällkunskap såå fick jag en go och slapp dag i skolan. Tittade mest på massa serie på min egna bärdara dator i skolan och sen tjötade jag även med folket i den gruppen jag satt med.. hehe.. Sen efter de såå va de dags för idrott, egen vidare bra lektion för mig där, pågrund av olika skäll..=( Senare under dagen när klockan började närma sig 4 och då alla vi teater elever från 1-3 skulle ha en liten träff. Men helt plötsligt börjar jag mår riktigt jävla dåligt. Allt började med att jag mådde riktigt illa, kom helt plötsligt när jag satt och pratade med mina vänner. De blev bara värre sen och då reste jag mig upp och gick till skolsyster och in på toaletten där. Trodde jag skulle spy med fick bara kväljningar och de blev bara värre.
Sen när jag skulle pallra mig upp till teater träffen som redan hade börjat så fick jag helt plötsligt hjärtklappning och kunde knappt få någon luft, såå satte jag mig ner och försökte ta lugna och fina andetag som skolsystern sa att jag skulle göra första gången jag fick de förra vecka någon gång, men såå började hela kroppen darra och allt de slutade med att jag bara föll ihop i tårar.
När de slutade efter några minuter, satt jag bara och mådde allmänt jävla piss skit dåligt. Så efter 1 timme när jag satt och pratade med min lärare så kom min underbara vän ner och frågar hur jag mådde och vill att jag skulle komma upp till teater salen, så när jag väl va lung så gick jag tillslut upp och va med den sista timmen.=) mysigt och trevligt va de.. men så otroligt jävla jobbigt att en sån här skit sak ska hända. Vet juh dock vad de beror på. Men att humöret kan ändras sååå fort, trodde jag fan inte kunde hända.

Inte nog med de, utan efter fick jag reda på sen när klockan va 6 och vi slutade, så kunde man juh fan inte gå ut där skåpen är för dom hade larmat skolan, och då kom jag på att jag har juh fan min jacka liggandes i skåp helvetet. Frös juh som bara den och ingen jacka. Men som tur va såå har jag en sån underbar vän som lånade ut sin jacka till mig. Hon är guld värd..=) Hehe..

När jag väl kom hem sen såå va jag med min älskade Linn.. hihi, underbart att få träffa henne, har juh fan inte träffat henne sen hon åkte till norge. Så de va roligt och mysigt. Vi gick ner och tittade på min grannes kattungar som hans katt har fått.. Linn ville allt se dom 6 små bebisarna..=) hihi... Såå nu har jag precis kommit ut ur duschen och har tänkt att lägga mig nu och nana... Så vi hörs imorgon. Godnatt=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0