Sover med storasyster inatt=)


Efter att ha varit ute en hel dag i skogen med min underbara klass såå har jag nu tagit en varm och skön dusch. Dagen har väl inte varit såå jättebra för min del. Hade jättetrevlig och mysigt ute i skogen, tills illamåendet kom. För de första fick jag inte en enda sömn inatt pågrund av att min lillasyster låg och snarkade som fan. Jag sa till henne ett antal gånger men de hjälpte inte för efter 5 sekunder började hon att snarka igen. Även fast jag inte fick någon sömn va jag ändå ganska pigg, kände mig inte alls trött. Men därimot såå har jag inte kunnat äta någon för när jag väl försöker få ner något såå mår jag bara illa och de är juh inte såå bra, för jag märker verkligen att kroppen behöver juh faktiskt mat, känner mig bara svag just nu. Såå den sista övningen vi gjorde ute i skogen, fick jag helt plötsligt kväljningar men eftersom jag inte hade fått i mig något på hela dagen, såå va saften jag hade druckit de enda som kom upp. Men nu här hemma har jag fått ner en banan, macka och thé=)

Vill också bara berätta att jag är sååå glad över att ha kommit i den klassen som jag går i nu.. =) älskar verkligen min nya klass..=) Åhhhh, vad glad jag är för de. hihi...
Nee, nu ska jag lägga in mina kuddar m.m. i storasysters rum där jag ska sova inatt, för jag orkar inte med att sova här med min lillasyster...=P Såå inatt får jag sova med min storasyster.. hihi... Ni får ha de såå bra..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0