Räcker det om jag älskar dig?


Har spenderat hela min lördag i min säng. Lånade nämligen en bok på biblioteket i fredags och jag hade lagt boken vid sidan av min säng när jag gick och la mig. Så när min lillasyster gick upp så vaknade jag till och var pigg som bara den så då tog jag upp boken och tänkte att jag kunde läsa en liten stund innan jag går upp. Men den lilla stunden jag hade tänkt att jag bara skulle läsa blev tillslut hela dagen. Fastande för den boken och kunde inte lägga ifrån mig den. Kände att jag behövde gå på toa men kunde bara inte sluta läsa, och de ska jag inte göra om mer. hehe.. Usch, när jag hade läst klart hela boken så märkte jag att klockan va fan halv 9 på kvällen juh och när jag ställde mig upp ur sängen, trodde jag fan jag skulle dö. Helt seriöst, kom juh på att jag hade juh för fan glömt att äta något. Jag va verkligen såå inne i boken. Helt sjukt. Såå när jag gick ner för att ta något att äta, såå fick jag dricka en del vatten bara för att de kände att jag skulle spy..=P men sakta men säkert fick jag ner knäckemacka och vindruvor iallafall=) Fy fan, tänkte aldrig mer lägga en bok vid sidan av sänger mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0