En underbar pitbull=)


Har haft lite fult upp här, så jag har inte haft tid att skriva något i bloggen. Min granne har en dotter som har en jätte söt pitbull som hon passar ibland, men eftersom hon jobbar och har lite annat att göra, så har jag erbjudit mig att hjälpa till när jag kan, så jag har passat denna söta och världens snällaste pitbull. När jag är ute och går med henne så märkar jag att folk blir lite rädda eftersom det är en pitbull och oftast har jag henne lös för hon lyder så himla bra så jag vill inte ha henne i koppel då. Man märker verkligen skillanden hur roligt det är när man är ute och går med en hund som är så underbart snäll och som lyder. Jag skulle över vägen och så fort jag sa hennes namn så satte hon sig ner och väntade tills jag sa att de va okej. Det är så roligt att gå ut med såna hundar, det skadar juh inte heller när man få betalt;) hehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0