Första dagen på andra året!


Idag började jag andra året på gymnasiet och min lillasyster började 1:an. Jag började egentligen klockan halv 11 idag men jag va i skolan vid kvart över 8 eftersom jag följa med min lillasyster, tänkte att min storasyster följde juh med mig när jag började 1:an så då tänkte jag att jag fick följa med lillsyrran. 
 Jag har inte sovit så mycket inatt men när jag väl har sovit såå har jag sovit så underbart gott. Kunde juh inte somna igår kväll pågrund av att jag inte hade någon bredvid mig och ingen rygg som jag kunde klia på, så jag satt vid msn och snackade med grannen och han sa att jag kunde komma ner och klia honom på ryggen tills jag somnade och de gjorde jag med ett stort leende på läpparna..=D Så vid 3 somnade jag och skullle upp klockan 6. Blev jävligt stolt att jag kom i tid och allt..=)
  Nu ska jag lägga mig i sängen och titta lite på tv innan jag somnar om jag kan de. Är svin trött men har ingen att sova bredvid inatt..=/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0