Idiot människa....


Jag va ute med Shiva alldeles nyss och träffar en snubbe med en liten hund och då säger den jävla idioten till mig "Jag tycker inte om såna hundar" och jag sa till honom, "Va fan e de du står och säger? Det är absolut inget fel på någon hundras, det handlar helt och hållet på vad ägaren gör den till. Idiot...." Åhhh, jag blir så jävla arg, att en sån människa kan förstöra en hel dag för en är helt sjukt... Att han äns hade mage att säga så om en hund som han inte äns känner, men pågrund av att de finns människor i världen som inte vet hur man tar hand om en hund, så har de blivit så att de flesta anser de raser som t.ex. pitbull som mördarhundar.

Ps. Bråka med mig när jag har mens är inget bra alternativ.. Gubbjävel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0