Myskväll igår nere vid havet med Mia och Shiva<3


Igår kväll va jag och min underbara vän nere vid havet och såg solnedgången, jätte fint va de. Eftersom jag passade Shiva så tänkte jag att jag kunde ta en liten promenad med henne ner till havet där jag mötte Mia. Hon verkade inte trivas vid havet, men i bergen tyckte hon allt om att gå i. Mia och jag försökte lära henne vacker tass, och jag blev så glad när hon efter 3 minuter kunde vacker tass..=) När vi satt därnere i bergen så ser vi bara att något kommer bakom oss och då är de en hund som vi träffade påvägen ner till havet, den hade tydligen rymt. Jag blir så irriterad på folk som inte har koll på sina hundar. Jag visste juh att Shiva inte skulle göra något mot hunden, men när hunden kommer och luktar på Shiva och när jag ser att Shiva inte tycker om de och säger ifrån, blev jag bara så sur på hunden, så jag säger till Mia att "ta Shivas koppel och sätt på de på den andra hunden, så håller jag i Shivas halsband." Mia ringde till sin mamma eftersom hon visste vem hunden va och ägaren till den, så Mias pappa kom ut och mötte oss och tog hem den jäkla hunden. Jag blev så stolt över Shiva att hon är så duktig med tanke på att hon är en "mördarhund" som alla får för sig. Hon va så duktig så när jag kom hem gav jag henne lite smått och gott som jag visste hon älskade..=)

De va fest nere hos grannen igår och dom sa till mig att komma ner och ta någon öl. Pappa stod där ute med mig och snackade med dom, så de blev att jag och farsan gick ner och satt där och tjötade ett bra tag, men sen orkade jag inte vara kvar mer med tanke på att jag inte hade sovit något på hela natten till fredagen så jag va bara så jävla trött igår och ville lägga mig och titta på tv. Men de va en mysig och bra dag igår=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0