Ny dammsugare=D Jipppi!!!


Jag får be om ursäkt för den dåliga uppdateringen, men jag har verkligen inte orkat sitta vid datorn har skriva när jag har mått så jävla dåligt. Jag har sett ut som en jävla prickig korv i ansiktet, pågrund av mensen som kom idag, jag brukar juh alltid få så mycket finnar innan mensen och jag ska alltid vara så jävla envis och vara där å riva och kläma fasten jag vet att jag inte ska jag göra de, för de blir juh bara ännu värre. Nu har de dock blivit mycket bättre har bara några sår i ansiktet, =P 

Mamma, pappa och lillasyster kom precis hem efter att ha varit och köpt en ny dammsugare. Jag följde inte med eftersom jag var nere hos grannen som jag sov hos inatt.=) Jag sov fruktansvärt bra inatt kommer inte ihåg när jag sov så gott sist, men i för sig så sover jag alltid bra och så himla gott bredvid honom...=) 
Nu ska jag ta den nya dammsugaren och dammsuga mitt smutsiga rum. Ni får ha de så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0