Ingen sömn på hela natten och skola på de.



Efter 3 veckors jullov så är skolan igång igen. Natten var inte så himla bra kan jag meddela om och jag skojar inte när jag säger att jag sov verkligen ingenting inatt. Verken jag eller min lillasyster kunde sova så vi låg vakna och snackade med varandra. Sen kom juh såklart våran storasyster hem och var lite på örat. Hon kom in till oss i vårat rum och vi lyssnade lite på musik och låg å tjötade. Men klockan började närma sig 5 och då gick syrran in till sitt egna rum och somnade. Men min lillasyster och jag kände både två att när vi hörde pappas väcka klocka ringa vid halv 6 att de inte var någon idé att änns försöka sova, så efter pappa och mamma som följde med far vår till jobbet stack, satte vi på musik och hade en liten myspys morgon, bara jag och min lillasyster..=) hihi. Men jag blev så fruktansvärt sur, jag va färdig i tid och allt för en gång skull.. hehe. och så klart är bussjäveln sen som fan så jag kom faktiskt en kvart försent bara, men läraren sa att jag kom en halv timme.. No no.

Nu är jag dock hur trött som helst efter att inte ha fått någon sömn alls inatt och pågrund av att jag är såå fruktansvärt dålig på att använda min glassögon såå har jag ont i både ögonen och huvudet. Inte roligt. Så ikväll blir de en väldigt lugn och mysig kväll framför Let's dance som har börjat nu som jag ska dra mig ner och titta på med familjen=) Hoppas ni får en underbar fredag=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0