Luftslottet som sprängdes =D



Idag har jag haft en skön och mysig dag med mina underbara flickor. Vi var inne i kba och tittat på bio, och filmen som vi såg blev såklart "Luftslottet som sprängdes". Sedan vi var och såg andra delen av uppföljaren till "Män som hatar kvinnor" så har jag bara väntat och längtat efter sista delen..=) och idag fick jag äntligen se den. 

Luftslottet som sprängdes var riktigt grymt bra och jag satt där och verkligen njöt av varje sekund av filmen.  Slutet var dock lite lamt, tycker jag;) hehe, men annars var den skit bra. Jag brukar inte gå på bio så ofta, klarar inte av att titta på film med någon än mig själv.. hehe, jag gillar att sitta där och kommentera scenerna i en film, men det kan man juh tyvärr inte göra i en biosalong. Eller kan kan man väl, men jag tror inte att de andra hade blivit så glada, tror att de hade blivit väldigt irriterade. Jag vet själv hur det kan vara när man tittar på en grymt bra film och någon sitter och tjötar jobbigt och irriterande som fan.=P Så jag fick tänka mig för lite innan jag öppnade munnen. Men jag var inte ensam om att sitta och kommentera filmen;) hehe...

Skulle egentligen sova över hos min kära Kajsa, men jag hade såå fruktansvärt ont i magen så jag åkte hem och tog en varm dusch istället=) Så nu sitter jag här och slappar framför datorn och idag ska jag försöka lägga mig i tid. Jag har vänt på dygnet och måste fixa det innna fredag. För på fredag börjar skolan igen och jag kan inte ligga vaken hela natten bara för att jag inte gick och la mig i tid. Nu får jag fan sluta slarva med tiderna, så som jag har gjort. Hehe.

Nee, nu ska jag se om jag har någon bra film som jag kan slappa till=) ni får ha en bra kväll/natt.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0