Sjuk + Fest = Underbart.. =P

Nu var det ett tag sedan jag skrev här i bloggen. Har varit sjuk, har legat hemma hela förra veckan pågrund av en rejäl förkylning, feber och även ont i halsen och när jag väl kände att jag började bli lite frisk nu i början av veckan så tro fan att jag får min mens då. Har juh såna problem när jag har mens, inte bara för att mitt humör förändras som bara den utan jag blöder juh rejält mycket och får sån värk i både magen och ryggen och det går ut i benen på mig. Så ofta får jag stanna hemme de 2 första dagarna när jag får mens. Men imorgon måste jag till skolan, även om jag inte har missat så mycket så är det juh inte så bra att vara borta i 2 veckor. Men om man är sjuk så finns det juh inget att göra. Som tur är så kommer juh helgen nu och då kan jag vila ut och bara ta det lungt.


I lördag så hade vi en överrasknings fest för min syster som fyllde 20 år i söndags. Vi lyckades verkligen överraska henne. Hon trodde att massa vänner till henne skulle ut och festa på lördagen, men när en av hennes vänner hämtade henne och pojkvännen så fick hon ögonbindel och fick lyssna på musik mendans dom körde henne hem till hos där alla hennes vänner var som "egentligen" skulle ut och festa med henne. Hahaha, när hon väl kommer så bär hennes pojkvän in henne och sätter henne på en stol i vardagsrummet och så tar hon av sig ögonbindeln och där står alla och vi börjar sjunga för henne..=D och som jag sa vi lyckades överraska henne som fan, och det blev även en lyckad kväll=) hihi...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0