Usch, usch och usch!!!

Som jag säkert redan har skrivit innan, så har inte det varit någon bra start på det nya året för min del. Sitter just nu i skolan och slappar eftersom vi inte har fått något att jobba med än så har jag inte så mycket att göra och de är faktiskt väldigt skönt med tanke på att jag är svin trött. Jag får juh ingen sömn på kvällarna och jag vet exakt varför jag inte får någon sömn. Har legat vaken i stort sett hela natten, försökte verkligen att sova men de gick bara inte. Sov väl bara i 2 timmar, så nu är jag svin trött och vill bara hem så jag kan vila.

Just nu kan jag inte påstå att jag mår speciellt bra. De gångerna som jag faktiskt känner att jag mår ganska bra och kan lägga ett leende på läpparna är när jag träffar mina underbara vänner. Utan dom hade jag inte klarat av allt de som händer i mitt liv just nu.

Ne, nu funderar jag på att dra mig hemåt. Skulle egentligen följa med några kompisar till kungsmässan, men jag mår inte alls bra nu och känner bara för att vara för mig själv.

Ni får ha det så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0