1 räcker!!!

Folk som säger att de krävs mycket jobb att ta hand om en hund kan bara ta sig i röven. Att ta hand om 1 hund är fan lätt som en plätt. Att ta hand om 6st små vilda valpar är tuft, där snackar man om att de krävs mycket jobb. När jag kom till valparna så tänkte jag "Herregud, vad har jag sagt JA till", det va sjukt tuft att ta hand om 6st valpar alldeles själv, jag menar dom va juh inte direkt små längre och man kunde juh inte ligga och gosa med dom som man kunde för några veckor sedan, då dom bara låg i famnen på en och inte sa ett ljud. Men nej nej, nu är dom större och skäller som bara den och springer galet runt överallt. Den här dagen var fruktansvärt jobbig, hahah.. så imorgon följer min lillasyster med mig och tar hand om hundarna. =)
  Jag älskar hundar och vill skaffa en egen när jag flyttar hemifrån, men en sak som är säker, min hund ska fan inte några valpar få.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0