Det bästa som finns är att sova bredvid en person som man gillar=)




Har precis tittat färdig på en riktigt sjukt bra film, Orphan heter den. Ska snart lägga mig i sängen och se klart på top gun, och sen ska jag försöka sova. Imorgon ska jag in till göteborg och passa Shiva och hennes 6 små pitbull valpar, fast nu är dom inte så små längre så det ska bli intressant att se hur detta kommer gå, jag själv med 6 galna valpar, hahah. Det är tur i alla fall att de bara är 6st som jag ska ta hand om nu och inte 10st. Så hela denna veckan ska jag passa dessa valpar, och om jag ska orka de så måste jag få en bra sömn. Åh inatt får jag sova i min egen säng helt själv eftersom min granne skall sova hos sin mamma inatt=/ usch, får se hur bra sömn jag får. Är juh van att ha honom vid min sida när jag somnar och när jag vaknar=)

Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0