Everyday I fight a war against the mirror, I can't take the person starin' back at me, I'm a hazard to myself.


Idag följde min lillasyster med mig och hjälpte till med valparna och det har faktiskt gått extremt bra idag får jag säga. Valparna va så lugna och skällde nästan ingenting på hela dagen, och eftersom jag fick hjälp så kunde vi idag ta ut alla 6 valpar så att dom fick springa på gräsmattan och bara njuta av värmen och de fina vädret som vi har haft idag. Nu är det dock bara 2 dagar kvar som jag ska passa valparna, och det gör mig lite ledsen faktiskt, för just nu är jag i en liten deppig period som är otroligt jobbig. Känner mig konstant ensam fasten jag har människor runt omkring mig och jag har ett leende på läpparna, men egentligen så vill jag bara lägga mig ner och gråta tills de inte finns några tårar kvar. De stunderna då jag faktiskt mår hyfsat bra är när jag somnar bredvid min granne och vaknar upp bredvid honom och när jag tillbringar min tid med valparna och Shiva, resten av dagen är bara ett rent helvete just nu, och jag vet varför.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0