Powernap med Shiva = Underbart=)


Idag var de sista dagen med valparna och dom varit väldigt jobbiga idag. Dom som har valparna har lagt en liten bokhyllan typ på golvet så att dom INTE ska komma över på andra sidan av rummet, men 2 utav 6 har nu lyckas komma över den bokhyllan. Jag och min lillasyster blev så trötta av att dom hela tiden hoppade över så vi försökte bygga upp lite grejer så att dom INTE kunda hoppa över och vi lyckades=D efter de så blev de helt tyst där inne, så jag kunde ta en liten powernap med Shiva i soffan.
  Nu är jag så himla trött så nu ska jag lägga mig i sängen med mina chips och cola som jag köpte när vi kom hem=)

Ni får ha en bra fredag kväll. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0