Underbart väder för brännboll=)


Min pappa är för jävla go asså. Jag kommer nerför trappan och då hör jag någon ropar pippi. Jag går in i vardagsrummer och då ser jag min pappa som sitter och tittar på Pippi Långstrump och jag frågar honom varför han sitter och tittar på de, han gav mig då svaret "Jag har suttit här och väntat på att Pippi skall börja" Hahaha.. han är för go min pappa...=) han kan få en att le en hela dagen pågrund av hans goa charms som han har.. inte konstigt att jag är som jag är när jag har en sån underbar pappa...=)

Snart ska jag ner till tvätten, och sen ska jag, pappa och min lillasyster ut till fotbollsplanen för att spela lite brännboll med några goa människor från affären. Det är faktiskt en snubbe i affären som hade bestämt detta och man kan juh inte tacka nej till att se honom springa runt med ingen tröja på eftersom de är så varmt idag så blir de nog ingen tröja på honom..;) hehe... Mamma följer nog inte med ut eftersom hon ligger och spyr som en jävla fontän=( stackarn.

Aja, nu ska jag kila ner till tvättstugan, ni får ha en bra lördag..=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0