Sol, sol, sol=)


Idag har min storasyster varit här, hon kom tidigt imorse innan hon skulle iväg till jobbet. Vi satt ute och solade en liten stund, men de blev så jäkla varmt så syrran ringde en vän till oss och frågade om hon ville hänga med ner till havet och hon ville juh självklart följa med. Så vi packade ner våra badkläder och gick ner till havet och la oss där. På vägen ditt så träffade vi en killkompis som följde med ner till havet. Riktigt mysigt, dock så badade jag inte. Jag har blivit en liten badkruka, lite konstigt eftersom jag har alltid älskat att bada i havet.

Nu har jag och min lillasyster nyss ätit mat och nu sitter vi här hemma och försöker få lite svalt i lägenheten, men de kan vi juh bara glömma. Solen ligger juh på precis på våra fönster hela dagarna, såå i våra rum kan man juh inte direkt få svalt. Snart kommer mamma och pappa hem, då mamma följde med pappa till jobbet idag, som hon alltid gör när han åker till svinesund. Fast på fredag så ska jag följa med far min till svinesund, om jag inte är för trött då, för nu förtiden får jag nämligen ingen sömn alls eftersom de är så otroligt varmt i mitt rum. Men de ska nog gå bra ändå. I alla fall, mamma och pappa kommer hem snart och jag hoppas att mamma har lust att köra upp mig och lillasyster till vår morbror, för vi vill bada i poolen. Verken jag eller min lillasyster är så förtjusta att bada i havet längre, så vi åker heldre upp till vår morbror och badar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0