Trött är bara förnamnet.


Eftersom mammas knä har blivit värre och mer svullet, så följde jag med mamma till akuten i kungsbacka igår klockan halv 8 typ, där dom sedan skickade vidare henne till varbergs sjukhus, och där satt vi och väntade i några timmar och vi visste inte om hon skulle läggas in eller inte. Men dom sa till henne att hon skulle göra ett ultraljud idag, så att de inte är en propp som har gått. Så vid 4:a tiden va vi hemma och jag sommande inte förren vid 6 tiden, såå nu är jag svin trött. Mamma väntar på att läkaren ska ringa och berätta vad de är för fel på benet. Och medans hon väntar så tänkte jag lägga mig en stund och bara vila.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0