De bästa som finns är att sova bredvid någon man gillar!


Ne, om jag kanske skulle dra mig till sängen nu och försöka få någon sömn. Har sovit fruktansvärt dåligt natten till söndag, och fasten jag älskar att ha någon att sova bredvid så har jag inte fått någon sömn alls. Men roligt hade jag i alla fall igår med mina flickor. Sent på kvällen så badade vi bubbelbad och hade levande ljus vid sidan av oss. Det är vid såna tillfällen man önskar att man hade en mysig, go kille som man kunde sitta och mysa med i de varma bubbelbadet sent på kvällen med levande ljus=) hehe.. Nee, men jag hade riktigt roligt igår och de va jätte roligt att få träffa dom och jag hoppas att de blir fler gånger nu under sommaren då resten av vårat "gäng" kan vara med ;) tyvärr är alla så upptagna nu under sommaren, så man kan inte träffas så ofta. Men men, nu ska jag i alla fall göra mig iordning för sängen, jag kan nämligen höra hur sängen ropar på mig..

Godnatt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0