Moderkakan ligger på sjukhus!!



Godmorgon alla;) hehe.
Vaknade inatt av att min mobil ringde klockan 2, men jag va så trött att jag inte äns visste hur jag svarade i mobilen. Jag såg att de va mamma som ringde och efter ett tag så skickade hon ett sms och sa till mig att jag var tvungen att gå ner och öppna dörren för ambulansmännen. Jag vaknade till och gick ner för trappan och då hör jag mamma som ligger inne i soffan, och när jag kommer ditt så ser jag ett stort jävla blåmärke i pannan och hon berättar för mig att hon inatt hade varit nere och druckit och på vägen upp så hade hon snubblat på sina byxor och hade då ramlat ner för nästan hela trappan. Medans jag packade ner saker åt mamma så kommer ambulansmännen och de bestämmer sig för att åka med mamma till Mölndals sjukhus. Jag satt juh där nere och väntade tills mamma hade åkt iväg och då får jag reda på att en av ambulansmännen var mammas gamla klasskompis och han även är bror till en tjej som jobbar på skolan som jag går på. Jag brukar prata väldigt mycket med den tjejen eller kvinnan eller vad man nu säger.. hehe, jag tyckte det va lite små roligt..;) I alla fall mamma ringde för en stund sedan och berättar att hon nu väntar på läkaren och får se om hon ska stanna kvar eller om hon får åka hem, och eftersom jag är själv hemma nu så tänkte jag städa och göra det lite fint här hemma till dess.

Ha de så bra så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0