Tuff vecka..=(


Idag fick jag se vårat manus som vi har gjort i teatern. När jag satt och läste de så visste jag vilken roll jag ville ha=) så på fredag ska vi få bestämma vilka roller vi vill ha och jag hoppas att jag får den jag vill ha=)

Jag har varit väldigt dålig på att skriva här i bloggen, men har haft lite fult upp, eftersom min morbror har opererat sig för cancer men det blev komplikationer så han fick opereras en gång till och vi visste väl inte riktigt om han skulle överleva eller ej, så veckan har varit riktigt jobbig. Vår morbror betyder väldigt mycket för oss i familjen så jag vet inte riktigt vad jag skulle göra om han gick bort.=( Men nu får vi vara glada att han klarade av båda operationerna.=D

Kommentarer
Postat av: djustd

Brukar du få elaka kommentarer och hur handskas du med det i så fall? Själv vet jag inte vad jag ska göra längre... :( Kram!

2010-03-29 @ 02:41:43
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0