Sjuk!!



Nu var det ett tag sedan jag skrev här i bloggen och jag tänker inte skriva så mycket just nu heller. Ville bara berätta att jag fortfarande lever, men jag är tyvärr väldigt sjuk och har varit de i över en vecka nu så jag har bara tagit de lungt.. eller lungt har jag verkligen inte haft de men de är väl så jag vill ha de nu. Har i alla fall inte fått en lugn månad och kommer inte få de lungt förren om 2 veckor. Har nämligen fått nya golv här hemma och nu är snubbarna här för att tapetsera våra nya väggar, så jag har fått bära och slängt grejer och har inte fått en sån bra sömn. Men men, vad ska man göra liksom? om man vill ha de fint så måste man lida pin;) hehe... Nee, nu ska jag i alla fall gå och lägga mig i min 1 vecka gammal säng.=) är juh som sagt fortfarande sjuk men har gått till skolan ändå pågrund av nationella prov och teatern men imorgon så har jag faktiskt tänkt att stanna hemma eftersom jag får höra av lärarna att jag borde stanna hemma när jag är så jävla förkyld. Så imorgon blir de att bara ta hand om mig själv. Nu ska jag göra mig i ordning för natten, så ni får ha de så bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0