Det går bra nu!! =)



I måndags så opererade jag ut en visdomstand och fick sy, såå jag har så jävla ont i hela vänstra käft nu och min vänstra kind har varit så svullen hela veckan, har inte alls varit roligt. Trodde inte jag skulle kunna sova på en vecka pågrund av denna smärtan, men jag har faktiskt sovit jävligt bra. Nu har dock svullnaden gått ner lite, men smärtat är fortfarande kvar. Men men, de går över med tiden.

Sa hejdå till Mia för en stund sedan och har suttit och lyssnar på musik och tänkte på en del grejer och jag har kommit fram till att, bortsätt från att jag har så ont i käften såå mår jag faktiskt jävla bra just nu. Det känns som att allt går framåt just nu i mitt liv. Visst jag passerar massa hinder på vägen med dom försöker jag bara kliva över. 

Imorgon så ska min kära granne åka till London och vara där ett par dagar, så jag har HELA hans lägenhet för mig själv och katterna då såklart.. haha. Så imorgon blir de fane mig party party med min älskade Mia.=)

Nu ska jag försöka få i mig något att äta, och sen ska jag träffa Mia igen.Ha de så bra så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0