Tomt utan dig här hemma!!

Igår åkte juh min granne till London så nu har jag hela hans lägenhet för mig själv. Riktigt gott är de, men de känns så otroligt tomt utan honom, men han är juh hemma om ett par dagar igen och tiden kommer juh gå så himla fort som den alltid gör.
Igår hade vi juh lite party party här hemma och vi hade de så otroligt trevligt och roligt, hahaha... men de va juh inte lika roligt imorse då jag va tvungen att städa. Jag är helt seriös när jag säger att jag stod fan och diskade i ca 2 timmar imorse, inte okej.. haha. Det är juh tur att jag tycker om att hålla på att städa, diska och göra de fint här hemma hos honom. Eftersom jag tar hand om hans lägenhet så tänkte jag att jag kan väl göra nån nytta här, så imorgon har jag tänkt att jag ska tvätta för honom, så att alla hans kläder är rena och fina när han kommer hem.

Nu ligger jag här i hans stora go säng och gosar med dom underbaraste katterna som finns och det ska jag göra tills jag somnar, haha.. sen är de upp till skolan imorgon. Älskar måndagar, dom är helt undertbara för då börjar jag klockan 12 och slutar halv 2, har bara 1 lektion. Skönt som fan, för då kan jag städa och göra de fint här hemma.

Nee, nu ska jag fortsätta att mysa, pussa och gosa med katterna. Ha de bra såå hörs vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0