Oförglömligt<3


Igår på morgon så kom min älskade granne hem och även hans polare som också bor där nere. Dom har juh varit i london i några dagar och jag har juh då fått passa hans lägenhet och katterna. Dom stack juh vid 7 på kväll i lördags och jag hade frågat honom innan om jag fick ta ditt några kompisar och självklart fick jag de, såå de blir lite party party på lördagkvällen, hahah, riktigt trevligt och rolig kväll. Tror fan aldrig jag har skrattat så mycket som jag gör när jag är med Mia. Jag, Linn och Mia gick och la oss när de andra hade stuckit, och då ligger Linn och skrattar för sig själv å jag och Mia börjar juh ass garva, haha, samtidigt som jag skrattar försöker jag ta kort på Linn som dock aldrig är med på kort. Hahaha. Det va så roligt.

Min granne hade juh lämnat sin disk kvar och sa de till mig innan han gick att jag har grejer att göra där hemma och så pekar han på disken, och jag sa till honom att de där är väl inget, de är bara roligt. Men just då glömde jag av hur mycket disk de skulle bli sen när de andra kom ditt. Så på söndagen stod jag och diskade i ca 2 timmar och då är jag helt seriös. Jag stod och diskade medans Linn och Mia sitter och tjötar, och jag fick sånt damp på Linn och säger till henne att hålla käften, för hennes mun gick fan konstant, hahah där står man och diskar och har ont i händerna och så sitter hon och babblar på som fan om massa skit saker, jobbigt som fan.. hahahaha.

Resten av dagarna så har Mia kommit hem och hållt mig sällskap och vi har juh inte gjort något annat än att skrattat som fan. Mia vissade en sån jävla ball grej på youtube och varje gång vi säger de som dom säger på videon så skrattar vi som fan. Så jävla ballt.

Igår kom juh killarna hem som sagt och de va så jävla skönt att få klia på hans rygg och bara kram om honom och även bara ligga och mysa med honom framför en go film..=) Det har man saknat. Myspys.

Nee, nu ska jag dra mig ut och träffa Mia!! Ni får ha de så bra..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0